Page 83 of 1041 FirstFirst ... 3373818283848593133183583 ... LastLast
Results 1,641 to 1,660 of 20802

Thread: OT - It's The Funny/Stupid/Cool Pic Thread :D

  1. #1641
    Hall Of Fame
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Vermont
    Posts
    24,086
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Ruby2 View Post
    lol, what the hell did i just watch
    Get stoned and watch this one

    www.youtube.com/watch?v=XMs_ONzDSek

  2. #1642
    All League
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3,565
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by sect313 View Post
    wtf? looks like the fat kid from willy wonka
    your just jealous the fat kid has a bad-as*s boat loaded with chicks

  3. #1643
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Timmy-y-y-y View Post
    Get stoned and watch this one

    www.youtube.com/watch?v=XMs_ONzDSek
    LMAO!

    Timmy your first youtube didnt work, can you repost it?

    Anyone know that kids name?

  4. #1644
    Hall Of Fame
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Vermont
    Posts
    24,086
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Fishooked View Post
    LMAO!

    Timmy your first youtube didnt work, can you repost it?

    Anyone know that kids name?
    His name is Zanger Bob-he's from Holland.

    Go to You tube and run his name. Hit the one that says Fat Dutch Kid.
    Last edited by Timmy®; 08-28-2008 at 03:03 PM.

  5. #1645
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Timmy-y-y-y View Post
    His name is Zanger Bob-he's from Holland.
    LMAO... I should have just searched on youtube for "fat dutch kid"

  6. #1646
    All League
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    4,913
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by acepepe View Post
    your just jealous the fat kid has a bad-as*s boat loaded with chicks
    very true

  7. #1647
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like











  8. #1648
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like






    LOL, guilty




    Im so there

  9. #1649
    Hall Of Fame
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Vermont
    Posts
    24,086
    Post Thanks / Like
    Great stuff as always Fish. Classic

  10. #1650
    Veteran
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Auburn, Indiana, United States
    Posts
    1,342
    Post Thanks / Like

    More

    Fish's first known picture:



    Just not right:



    I'm going to hell for this one:



    A good way to improve your sex life:



    Why some women are lesbians:

    Last edited by fuzzyjetsfan; 08-28-2008 at 08:27 PM.

  11. #1651
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like
    Dude, you gotta take that last pic out...

  12. #1652
    Hall Of Fame
    Join Date
    May 2003
    Location
    742 Evergreen Terrace
    Posts
    11,050
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by Fishooked View Post
    Dude, you gotta take that last pic out...
    Yeah. And stay the F out of my bedroom!!!

  13. #1653
    Veteran
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Auburn, Indiana, United States
    Posts
    1,342
    Post Thanks / Like

    But I put it in to freak out the wife....

    Quote Originally Posted by Fishooked View Post
    Dude, you gotta take that last pic out...
    can't put it as my desktop wallpaper!


    and it was my 1000th post!

  14. #1654
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like











  15. #1655
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like











  16. #1656
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like











  17. #1657
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like




    LMAO







  18. #1658
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like











  19. #1659
    JetsInsider.com Legend
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    凸(⊙▂⊙✖ )
    Posts
    30,993
    Post Thanks / Like











  20. #1660
    Jets Insider VIP
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    29,953
    Post Thanks / Like

    .

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Follow Us