View Poll Results: Should PaulieC be freed?

Voters
9. You may not vote on this poll
  • Yes

    4 44.44%
  • No

    5 55.56%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 25

Thread: FREE PaulieC!!!!!!!!!!!!!

  1. #1

    FREE PaulieC!!!!!!!!!!!!!

    As somebody who used to be on the outside of JI looking in (4+ years with a lifetime ban), I must say it's not a very fun position to be permanently banished from JI. If this was the case with Paulie, he deserves to be freed and allowed to post again, he is one of the few Vinny fans in the world left, and JI can't afford to be without him, imo. Whatever he did, I'm sure Paulie deserves a second chance.

    What do you think?

  2. #2
    Board Moderator
    Jets Insider VIP
    JetsInsider.com Legend

    Join Date
    Sep 2005
    Location
    The depths of Despair.
    Posts
    40,532
    Nope.

    I know....what he did.



    -

  3. #3
    Quote Originally Posted by 32green View Post
    Nope.

    I know....what he did.



    -
    Whatever he did gets erased by the fact that he is a smart, good, loyal Vinny fan. Any transgressions he may or may not have committed go out the window because of that. Free Pauliec!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. #4
    All Pro
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Fr:NYC to Mid Ga.
    Posts
    8,837
    Quote Originally Posted by Jetfan16 View Post
    Whatever he did gets erased by the fact that he is a smart, good, loyal Vinny fan. Any transgressions he may or may not have committed go out the window because of that. Free Pauliec!!!!!!!!!!!!!!!!
    yeah! what did he do? I wanna know.

  5. #5
    Jets Insider VIP
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Van down by the river
    Posts
    23,194
    Quote Originally Posted by Jetfan16 View Post
    Whatever he did gets erased by the fact that he is a smart, good, loyal Vinny fan.
    He was spotted in a Brady jersey drinking a Fresca.

    Let it go.


  6. #6
    Quote Originally Posted by TechJet View Post
    yeah! what did he do? I wanna know.
    I dont know, but it sounds like he was given the boot.


    Vote PaulieC! Free PaulieC! I got your back Paulie!!!!!!!!!!

  7. #7
    I tried searching his name and looking him up in the Members' list, and nothing is coming up. It's like his name was totally erased from the history books. Damn, whatever he did must've been really bad. But Paulie is good people, so he should be brought back anyway, imo

  8. #8
    Quote Originally Posted by Jetfan16 View Post
    I tried searching his name and looking him up in the Members' list, and nothing is coming up. It's like his name was totally erased from the history books. Damn, whatever he did must've been really bad. But Paulie is good people, so he should be brought back anyway, imo
    He and Ham had an epic blowout about the movie Nailin' Palin...

  9. #9
    Quote Originally Posted by AlwaysGreenAlwaysWhite View Post
    He and Ham had an epic blowout about the movie Nailin' Palin...
    Meh, Ham's a psychotic nut-job who's banned for life anyway now. Free Paulie!!!!!!!

  10. #10
    Board Moderator
    Jets Insider VIP
    Charter JI Member

    Join Date
    May 1999
    Location
    State Location Here
    Posts
    8,533
    Paulie wasn't banned. He just felt his work here was done.

    As opposed to the work at his real job.

  11. #11
    Board Moderator
    Jets Insider VIP
    JetsInsider.com Legend

    Join Date
    Sep 2005
    Location
    The depths of Despair.
    Posts
    40,532
    Quote Originally Posted by Jetfan16 View Post
    Damn, whatever he did must've been really bad.
    Two words;

    Puppies...M-80's.

    Do the math.

    -

  12. #12
    mysterryyyy.....

    This is like LOST but REAL LIFE brooo.

  13. #13
    Board Moderator
    Jets Insider VIP
    JetsInsider.com Legend

    Join Date
    Sep 2005
    Location
    The depths of Despair.
    Posts
    40,532
    Quote Originally Posted by Jetspennyfan View Post
    mysterryyyy.....

    This is like LOST but REAL LIFE brooo.
    You are like.....mr. Satire.


    -

  14. #14
    Quote Originally Posted by 32green View Post
    You are like.....mr. Satire.


    -
    All of us have our alter egos in the night.

    You ever see batman?

    i haven't.

    unless a different username of mine has.




    SAR II

  15. #15
    Bewildered Beast
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    SF via Strong Island
    Posts
    31,341
    Quote Originally Posted by AlwaysGreenAlwaysWhite View Post
    He and Ham had an epic blowout about the movie Nailin' Palin...
    lmao

    Quote Originally Posted by shakin318 View Post
    Paulie wasn't banned. He just felt his work here was done.

    As opposed to the work at his real job.

  16. #16
    Quote Originally Posted by 32green View Post
    Nope.

    I know....what he did.



    -
    Speaking of...where has Paulie the MOD been? hanent seen him post in a while.

  17. #17
    Jets Insider VIP
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    (┌・。・)┌ lolgfy
    Posts
    33,244
    Pretty much to everyone who doesn't have a clue yet:






  18. #18
    Paulie really Bon'ed himself when he accepted his promotion to Moderator.

  19. #19
    Jets Insider VIP
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Staten Island
    Posts
    9,095
    Quote Originally Posted by Fishooked View Post
    Pretty much to everyone who doesn't have a clue yet:






  20. #20

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Follow Us