Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 25 of 25

Thread: Latest from Holmes

  1. #21
    Hall Of Fame
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Jerseystrong
    Posts
    18,685
    Quote Originally Posted by NPTJET53 View Post
    i was prepared to cringe at the next Santonio comment. I was expecting something like "well you know only top 5 qbs can make the throws sanchez was forcing"
    lol, I was full braced for the WTF moment as well.

    Maybe he is learning

    Doubtful, but we can hope I guess.

  2. #22
    Jets Insider VIP
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    NC
    Posts
    18,384
    Quote Originally Posted by JetsNeedNewton View Post
    We wasted an entire game at Pittsburg targeting this AH almost exclusively and he did nothing. A $45 mil waste of space.

    Replace him with Schilens... oh but wait, when Schilens isn't hurt he turns invisible...

    Well, we can run instead... that way we can get 2 yds per play. And with Keller back we can throw in some 3 yd passes on 3rd and 12...

    I just depressed myself.
    yeah...AND a SB team KNEW to dump him. BUT the almight Tanny and Rex know better.

    WTF leads management to believe they can make a filet out of a $hit sandwich?

    they can cure all ills...Vlad, Conner, Wilson etc...

  3. #23
    Veteran
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    South Bound Brook
    Posts
    2,171
    Quote Originally Posted by southparkcpa View Post
    yeah...AND a SB team KNEW to dump him. BUT the almight Tanny and Rex know better.

    WTF leads management to believe they can make a filet out of a $hit sandwich?

    they can cure all ills...Vlad, Conner, Wilson etc...
    Holmes would have been a great one season rental. Give up a 5th for a nice wideout and then let him walk and keep the better reciever (Braylon) on the cheap.

    Instead we sign the diva to a long term, cap killing deal.

  4. #24
    Jets Insider VIP
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    NC
    Posts
    18,384
    Quote Originally Posted by Funaz View Post
    Holmes would have been a great one season rental. Give up a 5th for a nice wideout and then let him walk and keep the better reciever (Braylon) on the cheap.

    Instead we sign the diva to a long term, cap killing deal.
    You better start drinking the kool aid. You're a real downer on this board.

    Dont you know that Tanny knows better than all.

  5. #25
    Quote Originally Posted by southparkcpa View Post
    You better start drinking the kool aid. You're a real downer on this board.

    Dont you know that Tanny knows better than all.
    Omg ... Lol ... Lmao ... Nice one.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Follow Us